8. FAQ (Ofte stilte spørsmål)
Innholdsfortegnelse
- Q. Hvordan kan vi forhindre at Customer Voice undersøkelsene klassifiseres som søppelpost?
- Q. Hva skjer hvis en undersøkelse sendes til en e-postadresse som ikke lenger eksisterer?
- Q. Hvorfor kan jeg ikke se alle nivåregistreringer for leverandøren min?
- Q. Undersøkelsessvaret vises ikke selv om leverandøren har svart (Forms)
Q. Hvordan kan vi forhindre at Customer Voice undersøkelsene klassifiseres som søppelpost?
A. Noen ganger blir e-poster klassifisert som søppelpost og sendt til mappen for søppelpost, spesielt e-poster som sendes automatisk. Dette kan også skje med e-poster som sendes fra Customer Voice. For å minimere risikoen for dette, kan du endre avsenderen av e-posten. Denne alternativet må konfigureres av en IT-administrator i Microsoft Admin Center før det er tilgjengelig for andre brukere. Microsoft har en artikkel om nødvendige trinn i dokumentasjonen deres. Når det er konfigurert, vil alternativet for å endre avsender være tilgjengelig i Customer Voice under Surveys > Send > Customization > Distribution settings > Email.
Q. Hva skjer hvis en undersøkelse sendes til en e-postadresse som ikke lenger eksisterer?
A. Hvis en undersøkelse sendes til en e-postadresse som ikke lenger eksisterer, vil invitasjonen til undersøkelsen mislykkes, og statusen vil bli oppdatert som slik.
Q. Hvorfor kan jeg ikke se alle nivåregistreringer for leverandøren min?
A.: I versjon 1.2.0 ble forbedret tilgangskontroll for nivåregistreringer introdusert. Fra denne versjonen vil brukere kun kunne se nivåregistreringer for leverandører i deres forretningsenhet.
Installeringer fra før v1.2.0 som brukte flere forretningsenheter kan ha nivåregistreringer som ikke er synkronisert med sine leverandører. Du kan tvinge dem til å synkronisere ved å endre Eier av leverandøren. Alle nivåregistreringer vil da arve eierskap fra sin leverandør.
Q. Undersøkelsessvaret vises ikke selv om leverandøren har svart (Forms)
A: Svarene synkroniseres hver 30. minutt, så hvis svaret ble sendt inn nyligere enn det, må du kanskje bare vente.
Hvis svaret fortsatt ikke vises, kan personen som svarte, ha sendt inn en feil e-postadresse i svaret sitt. ShareControl Transparency bruker e-postadressen som er sendt inn i svaret, for å knytte svaret til sin tilsvarende undersøkelse. Du kan se alle svar uten tilknyttet undersøkelse på dashbordet for undersøkelser (dette er bare synlig for brukere i øverste forretningsenhet).